صفحه اصلیروابط عمومی

صدای مشتری

زيباترين و دلنشين ترين صدا برای يک تیم صدای مشتری است
«روابط عمومی» بخشی از وظايف مديريت تیم است. تلاشی است پيوسته و برنامه ريزی شده و فرآيندی که از طريق آن افراد و تیم می کوشند تا تفاهم و پشتيبانی کسانی که هم اکنون با آن ها سروکار دارند و در آينده نيز ارتباط خواهند داشت را بدست آورند.
گروه نرم افزاری رادین توانسته به دليل نوآوری های فراوان در رتبه بندی علایق مقام اول را کسب کند و اعضای آن با مشتريان فعلی، مشتريان بالقوه و تمامی مراجعه کنندگان با احترام کامل رفتار می کنند. اعضای گروه نرم افزاری رادین اطلاعات مربوط به مشتريان گرامی را محرمانه تلقی می کنند و اين اطمينان را به آنان می دهند که از اطلاعات ياد شده جز در موارد خرید محصولات مشتریان از سایت گروه نرم افزاری رادین استفاده نمی شود.
مشتريان فهيم و گرانقدر به خوبی می دانند که روابط عمومی، حلقه ارتباطی با آنهاست و در اين راه نقش بسيار مهمی ايفا می کند. هر چه اين حلقه ارتباطی صميمانه تر، گسترده تر و محکم تر باشد به همان اندازه تیم و مشتری، در پيشبرد اهداف و ايده هايشان کامياب تر خواهند شد.
روابط عمومی می داند که زيباترين و دلنشين ترين صدا برای يک تیم صدای مشتريان است و با گوش جان آن را می شنود.
روابط عمومی با استفاده از ابزار مختلف، در جهت گفتگو و ارتباطی تنگاتنگ با مشتری تلاش می کند، و از اين زاويه است که هر لحظه می تواند، نيازهای مشتريان را سنجيده و برای تامين آن گام بردارد. همچنين روابط عمومی با شناسايی نيازهای مشتريان با طبقه بندی و انتقال خواسته های ايشان به مديريت های مربوط، نسبت به ايجاد تعامل پايدار دو طرف طرف تلاش می کند. 
زندگی، فرآيندی از ارتباطات، اطلاعات و تبادل آگاهی ها برای رفع نيازها، ميان افراد جامعه است. در اين فرآيند وظيفه روابط عمومی يکپارچه سازی و هم افزايی و رد و بدل سريع اطلاعات، بين کارکنان در درون تیم و در ميان مشتريان در بيرون تیم می باشد. 
اطلاع رسانی شفاف و ارتباط صميمانه با مشتری يکی از وظايف و فعاليت های جدايی ناپذير روابط عمومی است. روابط عمومی نه تنها در برابر مشتريان مسئول است بلکه همواره رسالت خود را  آگاه کردن مديران به منظور تصميم گيری های درست و به هنگام، می داند. کارگزار روابط عمومی با نگرش مثبت و ترسيم چهره ای شفاف و زيبا از تیم و مشتری، نگاهی مثبت در طرفين ايجاد می کند. چنين روابط عمومی ای رابطه خود با رسانه های گروهی را حفظ و  می کوشد که با رعايت اخلاق حرفه ای، سرعت در انتقال خبر را فدای صحت خبر نکند.
اساس و پايه روابط عمومی علم است، روابط عمومی ها اگر به صورت حرفه ای به کار خود بپردازند، جايگاه خود را حفظ و بالنده خواهند کرد.
امروزه روابط عمومی الکترونيک، رابطه موجود بين متخصصان روابط عمومی و روزنامه نگاران را تغيير داده و اين امر نشانگر آنست که روابط عمومی از پوسته يک شغل سنتی با رابطه ای قديمی خارج و به جايگاه شايسته و بايسته خود به عنوان روابط عمومی ديجيتال تبديل شده است.
خلاقيت و نوآوری، بويژه در ارائه خدمات جديد و شفافيت در ارائه اطلاعات از اصول اساسی تیم رادین به شمار می رود. توجه به نظرات همکاران، بحث وگفتگو، انتقال پيشنهادها و ترويج دانش حرفه ای بين مديران و همکاران، مورد تأکيد تیم است.
 
سعید حمزه زاده- مدير روابط عمومی

بروزرسانی مرکز دانلود

خدمات ویژه سامانه

با خرید یکی از پلن های حرفه ای، سازمانی و نمایندگی، هرگونه نصب افزونه اتصال به سامانه پیامک رادین و همچنین اتصال بخش ثبت نام سایت جوملایی خریدار به سامانه پیامک رادین بصورت رایگان انجام خواهد شد. جهت اعمال تغییرات، از طریق پست الکترونیک info@rtgroup.ir و یا شماره های بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

در تماس باشید

021-22130619

0912-8468996

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تهران، سعادت آباد